Kızlar 17+4 ilk gebeliğim aslında vücudumu hırpalamıyorum hareket hissetmek için ama ara ara çok hafif pıt pıt hissediyorum özellikle bugün daha net hatta kalp atışı gibi. Gazdır diyip geçiyorum çünkü bir kaç gündür geceleri çok özür dilerim gazdan kendimi tutamıyorum. Sizce bunlar hareket mi ? Yada bu dönemlerde gaz sorunu yaşayan oldu mu ?