Emilyy Kızlar 30 hafta olduk bugün inanılmaz derecede odemim var. Ayakkabılarımı giyemiyorum ellerim kapanmıyor sizlerdede varmı bu sorun? Yok mu bunun bi çaresi? 😭
rnya Emilyy bende simdiye kadar yoktu suan 36+3 haftaligim yeni yeni ayaklarim sisti olmuyo ayakkabilarm ve bacaklarim cok agriyo
Kdrfts Emilyy canim bende 24 haftadan beri var kendini cok yorma surekli ayaklarini sarkitarak oturma altina bi tabure koy yada koltuga uzatarak otur ve en az 2 lt su ic tuzlu yeme dogum yapinca gececek insallah ❤