Merhaba kızlar bugün aç karnına hastaneye gittim . İlk Kan verdim aç iken
sonra glikoz dedikleri şekerli suyu içtim
1 saat sonra tekrar kan verdim.Kan değeri sonucumda 73 çıktığını bu değerin düşük olduğunu endokrin bölümüne görünmemi söyledi . Yüksekliği kadar düşüklüğüde önemliymiş . Guatırın yükselmiş değerin 4 dedi . Netten bakıyorum her iki değer uzunde herşey normal sizce benim doktorum mu çok pinpirikli en ufak şeyde bir başka doktor test yaptırıyor aranızda deneyimli bilgili kişiler vardır bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz