Merhabalar benim bir sorum olacaktı 15+1 deyim şuanda Allah’a şükür Bebeğim sağlıklı boyu kilosu herşey yolunda dedi doktor. Ama ne zaman ultrasonda baksak ya uyuyor ya hareket etmeden oturuyor.sakin bir çocuk olcak herhalde dedi doktorumuz ama her defasında böyle olmasını artık kafama takmaya başladım tatlı tuzlu ne yesem farketmedi 😕paylaşmak istedim böyle bir durum yaşayan oldu mu acaba ?sevgiler