Zynpml Kivimm bende 13+5 im ve dün ögrendim oğlum olacak inşallah 💙 Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏼
Prenses001 Kivimm hayırlı olsun Rabbim kucağına aldigin günleride göstersin inşallah bende dün gittim öğrenemedim 13 haftalık
Laley Kivimm benimki kesin değil sanki ama kız bebek dedi doktor yine bakalm iki hafta sonra dedi 😀 oturuyor sürekli bakamıyoruz
Prenses001 Kivimm canım ben 11. Haftada da öğrendim farklı farklı doktorda gezdim aynı haftada hepsi söyledi kesin olarak iyi bir doktor ve iyi bir cihazla kesin öğreniyorsun merak etme benim 4. Bu arada tatlım dünkü devletti ve cinsti diye söylemedi 😉😉😉