Slm hanimlar cok sukur biziimde zamanimiz geldi galiba...Gece önce yarim saatte sonra 20 dk 15 dk sonra geri düzensizlesen sancilarla bu saate kadar geldik.Doktorum sancimin oldugunu bebegin kanalda oldugunu ama acilmamin yetersiz oldugunu soyleyip geri gönderdi 1 cm fln açılmam varmış öncesinde acil bisey olmazsa carsamba gel dedi.Acilmamin hızlı ilerlemesi icin ne yapmam lazim acaba???Cunku sancılarım cok fena geliyor...🙄