KbraAkyol Kızlar sabah doktora gittim nst ye girdim 2 defa bebeğimin nabızı yüksek çıkıyor birazdan tekrar gidecegim. Aynı durumu yaşayan varmı ? Bir sıkıntı veya erken doğum oldumu?