Allah sabır versin cnm bende kaybettim 11 haftalıkti cok üzüldüm ama doktorum şükret dedi sen şanslı annesin eger düşükler olmasaydı dogan çocukların yarısı özürlü olurdu dedi genetik bozukluk olan gebeliklerde vücut dışarı atıyormuş kendi kabul etmiyormus bide öyle düşün evet zor çok zor ama rabbim sabrını da mükafatını da veriyor