Kızlar lütfen yardımcı olun
bugünler 40+3 oldum 41 de gidecem hastahaneye sizce sunı sancı deneyeyim mi bekleyeyim mi? Zehirlenir dye de korkuyorum şuan bi sıkıntı yok çok şükür . 38 de döndü başaşağı. Yeni az sancım çıktı bir santım açılma . Sizce ne yapayım 😞