Merhabalar bu hafta 27nci haftama girdim
Gece nefes darligiyla tebelleştim ve sabaha kadar uyuyamadim sanki gogusumde birsey oturuyormus gibi, nefes alirken bi ses geliyor
derin derin nefes almadikca sanki bogulcakmisim gibi geliyor bu neden kaynakli olabilir, normal mi bu haftalarda?