Bende de olmuştu geçenlerde 18 haftalık hamileyim acile gittim testler yapıldı bebeğe bakıldı birşey çıkmadı çok şükür ama bazı hamilelerde oluyor dedi doktor normal dedi ama tabi iyice kötüye giderse ve çok uzun sürerse bi kadın doğumcuna söyle banada öyle demişlerdi