Bihem Ask_H İnşaAllah iyi gelir. Sütü eğer kan grubunuz sindirmiyorsa içmeniz belki rahatlatır ama bu sefer gaz probleminiz olur. Ben maalesef içemiyorum karnım davul gibi oluyor 😄
Nuryldrm Betulkisa ben o kadar şey denedim sadece soğuk süt iyi geliyo bide muz uyumadan önce bir bardak soğuk süt içiyorum daha doğrusu midem yandığı zamanlar içiyorum rahatlatiyo biraz
Busraay_ Betulkisa doktorum bana gaviscon önermişti çok iyi geliyor, doktora danışarak kullanabilirsin canım 😖
nagehann Betulkisa ne yapsam kısa süreli işe yarıyor, pek yapacak bişey yok aslında. Ben artık oturarak uyuyordm, yanmadan bığazım tahriş olmuştu, baharatlı yemeyin. Ama doğumda bebeğiniz geldiği gibi tün şikayetler havaya uçuyor ☺️
AnneCeren Betulkisa ben birkaç gündür marul yiyorum birkaç tane çok iyi geliyor nedendir anlamış değilim. Bianda kesiyor 😍🥰