Melike3777 szrozgearas coraspin se ben kullanıyorum kuzum şimdiye kadar bi sıkıntı yaşamadım kan sulandırıcı zaten
szrozgearas Benim önceden 2 tane sıkıntılı gebeliğim olduğu icin önerdiğini söyledi doktorum bende korktum kullanmadım henüz
Betulaks szrozgearas kullanmanız gerekir bebeğinizin gelişmesi kan akışının olması için eğer genetik test yaptırmadıysanız ve kan pıhtılaşmanız varsa zaten coraspırın kullanmak zorundasınız tereddüt etmeyin kullanın bence 7 aydır içiyorum bende
Menekse_92 Bende çocuk aspirini kullanıyorum herhangi bir zararı yok doktorun önlem amaçlı önermiştir canım.
szrozgearas Teşekkür ederim kızlar içim rahatladı çevremde sordum daha önce kullananlar olmadigi icin tereddütte kalmıştım içim rahatladı cok sağolun