Leyla_Alexandra Kızlar belimden giren ağrı var .. karnım bir ağrıyor bi geçiyor kasıklarım da çok hafif ağrıyor .. 1 haftada ishalım .. 32+4 hamileyim doğum sancısı böyle mi oluyor ? 😕😕😟
Kbrbydk Leyla_Alexandra canım dinlenince geçmedi mi? İshal doğum belirtisi diyorlar ama bence hemen doktora git. Dikişlerin rahim ağzını yirtmasin sancı zorlar çünkü. Nişan filan geldi mi farkettin mi?
kdry3737 Leyla_Alexandra bel ağrı dışında 3-4 gündür aynı şeyler bende de var ama 18+1 hamileyim .. bende mi doğurcam şimdi korktum 😟
kayrahazalayaz Leyla_Alexandra 35 haftalık olduk bugün bende öyleyim ishal başladı resmen ter atıyorum sancıdan
Szeys Leyla_Alexandra Ben de 31+2yim ve çatı ağrısı dedikleri şey sanırım bu oluyo. Aşağıya doğru karnımın altı kemiklerim ağrıyo bacaklarıma iniyo. Dün akşamdan beri de çok hareket ediyo arada toplanıyo falan anlamadım gitti. Arada adet olur gibi de ağrı vurup geçiyo. Yalancı sancı gibi bişet herhalde. İnşallah bi sorunumuz yoktur bizim de sizin gibi haftamız çok erken çünkü🙁
Kbrbydk Leyla_Alexandra bebekte toplanma da oluyorsa büyük ihtimalle sancın başlamış. Hemen doktora koş lutfeeennn😯😯
Leyla_Alexandra Kbrbydk yataktayım zaten .. belim ağrıyor anlamıyorum biraz daha bekleyeceğim belki yalancı sancı tuttu of .. hayır nişanım gelmedi suyum da gelmedi😥
Leyla_Alexandra kdry3737 yok canım korkma .. genelde doğum sancısı belden giriyormuş diyorlar senin haftalrında benim de karnım ağrıyordu rahim genişlediği için normal
Leyla_Alexandra Szeys bebeğin aşağıda hareket ediyor mu ? Benim bebeğim resmen kafa atıyor vajinamda hreket ediyor .. Allah yardımcımız olsun
TulayNEN Szeys Ben de 31+3teyim aynı belirtiler iki gündür bende de var çok fazla karın sertleşmesi ishal
Znmth Leyla_Alexandra bende aynı durumdayım bel ağrısı kasıklarda adet ağrısı gibi ve fena ishalim ben ağrıları üşütmeye bağlamıştım doğum ağrısı olabilir mi 36+5 im bende :(
Leyla_Alexandra Znmth of hiç bilmiyorum .. bu yüzden bende buraya yazdım daha tecrübeli olanlar yardım etsin diye
Szeys Leyla_Alexandra Evet bayağı aşağıda hissediyorum. Bi yandan da kaburgama dayanıyo dün akşamdan beri hiç uyumuyo gibi hareketli sürekli. İyi bişey mi değil mi bilmiyorum
R_abia Leyla_Alexandra Ben bu şekilde evde 2 gün sancı çekmiştim bende serklajlıydım bebeğin hareketlerini hissetmediğim ve kasılmaların arttığını anlayınca hastaneye gittim ve ogün doğurmuştum. Sürekli takipte kal. En azından bir acile gidip nstye gir için rahat eder geçmezse
Leyla_Alexandra R_abia bebeğin hareketleri iyi canım .. takip ediyorum fazla ağrımaya başlarsa hastaneye gideceğim hem eşim de işten gelmiş olur ..