35+4 hamileyim doktorum göbek kordonunda direnç oluştuğunu ve bebişin beslenmesine engel olduğunu bu yüzden gelişiminin 1 hafta geride kaldığını söyledi 😔 şuan bebeğimiz 2 kg 330 gr. Riskli bir durum olduğunu söyledi ve 3 günde 1 kontrole çağırdı. Var mı başına gelen arkadaşlar? Bebişe kilo aldırmak için neler yapabilirim yardımcı olur musunuz? 🙏🏻