Her gün girip Doğum hikayelerini okuyup dua ediyordum şimdi yazma sırası bende 😍
cumartesi akşam üzeri şiddetli bir sancıyla eve geldim hafif ishal olmuştum bi baktım pembemsi parça parça nişanım geliyor , büyük ihtimalle bu gece gideriz dedim eşime ama mümkün değil inanmıyor 🙄 son 1 haftadır her gün işte bu gün gitçez dediğim için 😂 neyse Cumartesi akşamı 4 kez falan duşa girdim çıktım en sonunda uyuyum belki geçer geçemezse gece gideriz dedim yattım. Pazar sabahı uyandım kahvaltıyı hazırladım bir güzel topladım evimi süpürdüm hadi kalk bakalım şimdi Çarşıya yürüyüşe gidiyoruz dedim eşime 😬 hazırlanıp çıktık 15 dakika kadar yürüdük oradan arabamızın deposunu dolduralım ne olur ne olmaz gece gündüz rezil olmayalım dedik petrole gittik ordan çıktık hadi ya bi kahve içelim tatlı falan yeriz dedim eşime 😁 tamam dedi sonradan vazgeçtim ama belim çok ağrıyor hem de leke geldi bir sıkıntı olmasın önce hastaneye gidelim ordan kahvemizi içeriz dedim 😬 hastaneye gittik eşimi yukarı çıkartmadım bile sen bekle ben muayene olur gelirim dedim o da neeee 😳 ebe bir muayene etti 4 cm dedi 😲 hemen yatış yapıyoruz diyip aldı beni 🤦🏻♀️ Türlü türlü bahaneler ürettim ama yokkk göndermedi 🤦🏻♀️ Neyse yatışım tam 13.15te yapıldı sancım olmadığı için suni sancı taktılar sancı odasında sürekli yürüyordum saat 14.00 gibi sancılar beni benden alıyordu ebeyi çağırdım abla tuvaletim var bi gideyim diye , git ama sakın ıkınma dedi gittim deli gibi ıkınmam geliyor saat biraz daha geçti ebe geldi hadi bi muayene edeyim diye bir baktı Doğum başlamış dedi 😍 tam 14.30 da kızımı kucağıma aldım ❤️ Kesi atılmamış ama bebeğim çıkarken arka tarafımı biraz yırtmış 2 dikişlik yerin var dedi ebe 😒 şimdi evime geldim duşumu aldım kuzum yanımda mis gibi yatıyorum rabbim herkese benim doğumum gibi Doğum nasip etsin 🤲🏻 Rabbim hepimizin yardımcısı olsun ❤️ Biraz uzun oldu kusura bakmayın 🤗