Merhaba 35. Haftada bebişim kanala girdi şuan 37+2 sabahdan beri sol kasığımda ince ağrı ve bir anda kasılmalar oluyor ve sızıntı halinde sürekli su geliyor rahimde baska hissediyorum sürekli tuvaletim varmış gibi gidiyorum hiç bişey yok ama sızıntı halinde su geliyor böyle olan varmı