kelebek12345 Kızlar dün lavaboda kan geldi acık renk sonra kahverengi lekelenmem devam ediyor. Kese etrafı kanamam varms. Bu ne demek lütfen yazarmsnz. Daha 5. Haftadaym ve kese görndü. Bebek henüz görndmedi. 😞 cok korkuyorum
civcivimmm kelebek12345 benimde 5+2 de kanamam oldu hemde 1 gün öncesinde keseyi görmüştüm ve hiç bi sorun yoktu ertesi gğn kanamam olunca şok oldum resmen dedim kesin düşük yapıyorum ben çünkü az bi miktarda değildi kanamam baya sildikçe geliyodu bir büyük ped 2 3 saate doldu öyleydi doktorum iğneni sabah akşama çıkart dedi(tüp bebekle hamileyim o yüzden iğne kullanıyodum) geleyim mi dedim yarın falan yok gelme yat dinlen dsdi kanama varken bişey yapamayoz zaten dedi. Ama benim içim rahat etmedi kendi kendime düşüksede bileyim kontrol günümede 1 hafta vardı o güne kadsr belirsizlikle kafayı yerim dedim ve acile gittim kadın doğumun aciline ordaki doktur rahimin içini temizledi tüp bebekte kullandığım jel hep birikmiş içerde dedi onları temizledi kanlaro gazlı bez givi bişeyle sildi bu yeni ve eski kanamayı birbirinden ayırt etmemizi sağlar dedi kese yerinde duruyo ama kanama var arkasında sen ne yaparsan yap olcağı varsa olucak olmucaksada isteidğini yap olmuxak bu bebek dedi stresten uzak dur şimdi gitt bi güzel aç filmini al çikolatanı yanınaa mutlu ol dedi ben rahatladım ve cidden kanamam o akşam kesildi ve bidaha hiç gelmedi çok çok şükür🙏 şimdi 7+5teyim bugün kontrolüm var inşallah kalp atışını duyarım ve herşey yolundadır. Sende kafan rahatlasın istiyosan bi doktora git gittiysende bi güzel yat dinlenn canımm hiçbi iş yapma mutlu ol düşünme düşünceksende eğer olcaksa olur eğer nasibi varsa rabbim yicek ekmek verdiyse olur de ve başka şeylere odaklan. Bu arada ben 5+1de keseyi gördüm ama içinde bebek yoktu geçtiğimiz cuma 6+6da kontrole gittiğimde içinde bebek oluşmuştu kalp atışı var ama dinletemem dedi doktorum o yüzden korkma sende normal yaşadıkların hamilelerin %85 i kanama yaşarmış
civcivimmm kelebek12345 gönderi 11 gün önceymiş şimdi farkettim nasıl oldun canımm gittin mi kontrole şimdi hatırladım seni konuşmultuk bemim kanama postumda yazmıştın
Burcuyildiz Benimde aynı 5.haftada öyle oldu, ama 6. Haftada kalp atışlarını duyduk, korkma, hala var kese etrafı kanama ve lekelenmem de geliyor. 11 haftalığım şu an.
kelebek12345 Burcuyildiz neden oluyorki acaba cok ama cok korkuyorm hemde ya 🙏🏻 İnsallah bebegme bsey olmaz. 😢
Duyguaydin81 Burcuyildiz kalp atışlarını net duyabildiniz mi yoksa azmıydı bende 7+3 ken duydum ama çok az duydum
Dt_gamze Içte kanama oluyor canım bende de vardı düşük tehlikesinden dolayı progestan kullandım 12. Haftama kadar şükür atlattık çok geçmiş olsun mümkün olduğunca yat dinlen ağır kaldırma
Burcuyildiz kelebek12345 kusura bakma mesajını şimdi görüyorum, benim sürekli kahverengi lekelenmem hala devam ediyor, senin nasıl şu an
Burcuyildiz Duyguaydin81 bana da az geldi ama doktor gebelik ilerledikçe kalp atışının yüksek seviyelere çıkacağını söyledi.