Ben de bugün doktora gittim kontrole. Gitmişken akıntımı peçeteye silip fotosunu çekmiştim onu gösterdim vajinal muayene yaptı. Koku ve kaşıntım yoktu sarece sarımsı hafif yeşile çalan bi akıntım vardı. Enfeksiyon ve biraz da mantar var dedi şaşırdım yani 😭 Batikon’la içeriyi temizledi ve fitil verdi 3 günde 1 kullanıp tekrar kontrole gidicem