Yengem geçen mayısta orada doğum yaptı 2 kere kontrolune gitmiştim, ayrıca doğum olacağı gün, doğum anında ve sonra 1 gece refakatçi olarak kaldım. Gayet temiz bir hastane sadece biraz küçük. Biz 2 gece kaldık odamız sürekli silindi mesela yerleri. Doğum takibi ve doğum anından da yengem memnun kaldığını söylediği için hiç araştırma yapmadan bende oraya başladım muayene ücreti şuan 100 tl.
yanlış hatırlamıyorsam normal doğum+2 gece suit odada kalmak için 2500 tl para ödemiştik.