Bugün sağlık ocağına aşı için gittim kalp atışını dinleyelim sonra aşı yapayım dedi ama kalp atışlarını duymadı kilom ve göbeğim olduğu için olabilir dedi birde ses cihazımız eski dedi Allah korusun bebeğime bişey olmamıştır değil. Mi bu arada 18+1 günlük hamileyim