Sxbmd Kızlar sizide konularımla bıktırdım biliyorum.Adetim 7 gün oldu,test negatif,dün gece 1 damla kan geldi durdu,bel ağrım geçmiyor,kasık ağrım yok,yalnız belim ağrıyor.Adette olmadım,testlerde negatif.Neden böyle ola bilir?kan testi vermeye korkuyorum
Busimss Sxbmd çok fazla stres yaptıysan gecikme olabilir. Geç döllenme ihtimali de var ama 7 günde çıkardı diye düşünüyorum 🙄 istersen bir doktor kontrolüne git canım genel bi bakılsın hem rahmine
Sxbmd Busimss yarın gidicem canım Bende geceden kan geldiyse yarın mutlaka hastalqnırım,ama gelen giden yok
Busimss Sxbmd Rabbim hayırlı vakitte hayırlı evlatlar nasip etsin insallah kontrollerini ihmal etme olursan da olmazsan da mutlaka yarın git güzel haberlerini en kısa zamanda alalım insallah 🌺🤲🏻