Merhaba cuma günü beta hcg testi yaptırdım 0.100 çıktı doktorlar olumlu biley söylemedi . Yorumlara bakınca umutlandım. Kanamam var normalde regl zamanım. Bugün tekrar test yaptım yükselmemiş ama düşmemişte. Bu durumu yaşayan var mı daha önce ? Ne yapmalıyım