Minikkuzuma Merhaba kızlar bu hastanede doğum yapacak yapmayı düşünenler sorunuz varsa cevaplayabilirim
Zelss Minikkuzuma ben düşünüyrm baştan itibaren anlatsanz doktorlar nasıl normal doğuma zorluyorlar mı odalar nasıl kaç gün kalıyorsun
Nurcan__ Minikkuzuma merhaba, son haftalarda kabul ediyorlar mı daha önce hiç gitmedim 36 haftalığım. Birde yenidoğan yoğun bakim vs var mı hastanede
Adsmyr Minikkuzuma doktorlar ebeler nasıl hastaya davranışları ilgi olarak bide acaba burda da ücretli diye bir bölüm var mi Prof yada doçent
Minikkuzuma Ilayda1997 tabi canım her devlet hastanesinde vardır. Çünkü mantık olarak şöyle düşün atıyorum gebe durumu yok maddi fakat gebeliği riskli e ne olacak dışarımı atacaklar mecbur doğum yaptıracaklar öyle düşün
Minikkuzuma Nurcan__ alıyorlar ama takip raporların sürekli yanında olsun ayrıca devlet hastanelerin hepsinde yenidoğan ünitesi vardır özellerde yoktur canım yani İstisnalar hariç