HayallerimeDogru Bebiş doğmadan emzik alma bence kullanımı da çok iyi bir şey değil. 3 aylığız kızım ne biberon ne emzik almıyor öğürüyor yok yere pra verme bir tane al çok istyorsan uygun dene tutarsa saha iyisini alırsın.
Ancak ağız yapısı için iyi değil, yeni doğanken verirsen meme reddi yaşarsın. Diğer dezavabtajı ise ağzı küçük emerken çabuk yorulur emzik verirsen emziği emerken yorulur memede aç kalır. Yine de karar sizin 😊🤷🏻♀️