Gltntrgt bende 6+4 ken gittim kese vardı bebek gözükmedi doktora sordum normal dedi cok kücükmüs ondan gözükmeyebilirmis ben keseyi gözüktü diye sevindim ama bebek gözükmedi diye korkuyorum ayın 8 nde randevum var günler gecmek bilmiyo cok korkuyorum uma
rım senınde benımde bos gebelık degıldır suan tam 8+0 haftalıgım