Kızlar , cok merak ediyorum bendeki durum normal mi ...dısarı cıkınca özellikle sogugu hissetiğimde kusasım geliyor , ben ilk hamileliğimde böyle bir sey yasamadım , kokulardan yada yemeklerden midem bulanırdı simdi birazcık soğuk bir yere gecsem kusasım geliyor ...bana hamilelikle ilgisi yokmus gibide geliyor ...yasayan var mı bu durumu?