SedaveSusam Kızlar bu hastanede doğum yapan tanıdığınız veya sizlerden biri var mı ? Nasıl bir hastane memnun kaldınız mı acaba
elif00000 SedaveSusam Arkadaşım gidiyor canim buğra coşkun hocaya çok iyi diyor bende 8 haftaligim bende liv e gitmeyi düşünüyorum
SedaveSusam elif00000 bende buğra hocaya gitmeyi düşünüyorum canım şuan korudayım doktorum ayrılacak ordan acaba değiştirsemmi hastane koşulları nasıl onu merak ettim
elif00000 SedaveSusam bende detaylarını çok bilmiyorum canim ama tobb hastanesi veya liv hosptal iyi diyorlar .insallah iyi doktorlara denk geliriz 🙏🤲