Bu gün 16+3 günlük hamileyim doktora gittim cinsiyet için önce canım kesin kız dedi kızın olacak sonra bir anda dedi dur dur geri alıyorum bu bebek erkekte olabilir dedi belirsizlik içinde kaldı doktor çünkü bir çıkıntı gördüm dedi pazartesi gidecez tekrardan böyle bir şey yaşayan varmı ya