Dilanburak Saass benim de 12 haftada belli oldu tabi deneyimli doktordan doktora fark var kimisi geç teşis koyuyo
Damla1995 RuzgarsMommy hayir degildir.ben ilk cocugumu tam 12 hftalikti ogrendim.cogunluk 12 ve 13 hftada belli oluyor.tabi bebislerin bazilari kendini sakliyor gizliyor gostermiyor oda ayrı.😍
RuzgarsMommy İnşallah değişmez tahmini o zaman insan tuhaf olur emin olamaz sanki ya değişirse diye :)
RuzgarsMommy Damla1995 cinsiyetine göre mi erken gösteriyor bazısı? Yani mesela erkek olunca mi çabuk belli oluyor? Bende merakla bekliyorum daha 8. Haftamdayim 11. Haftamda muayenem var
Damla1995 RuzgarsMommy genelde erkek oluncs ole derler.gec ogrenenler cogunlukla kiz oluyor.utanir gizlermis kendini.🙈 ama kizlardada erken hftlarda ogrenen cok