busra0101 Normalde özel hastaneye gidiyorum. Ayrıntılı için doktor kaynım Yozgat'ta fakültede ücretsiz yaptirtabilecegini söyledi. Bizde kayseriden yozgata gittik. Orada perinatolog var ama radyologa yönlendiriyor o bakıyormus. Bizde radyologa gittik. Kaynım yanımda yokken sıram geldi girdim içeri. Esimi içerden çıkarttılar. Kayinvalidemi de almadilar. Dedim tüm hastanelerde devlette de içeri alıyorlar girse olmaz mı eşim dedim. Doktor o zaman o hastaneye gidin burda boyle diye yüksek sesle konuştu. Çok sinirim bozuldu ne zamandır bu ultrasonu bekliyordum. Sabır çektim uzandım. İçeride 5 dk kaldım. Doktor bunun üç dk sını aynı odada bulunan diğer hasta ile ilgilenerek geçirdi. İki dk nin bir dk sını önceki ikili ve üçlü testimi inceleyerek geçirdi. Diğer bir dk da da bebeğe baktı. Zaten karşıda ekran yok bebeği sadece kendi görüyor ekrandan. Hızlı hızlı baktı ama bir dk da ayrıntılı ultrason yapabilmesi mümkün değil. Biraz daha saygılı konuşabilirsiniz dedim. Bende avukatım kuralları anlayabilecek kapasitedeyim dedim. Bişey diyemedi. Hızlıca yapıp üstümü başımı jel yapıp işlem bitti dedi. Sonucu kadın doğumdan alın dedi. Tek kelime etmeden odadan çıktım. Bı anda sinirim boşaldı ağladım. Dedim ben kaç lira olursa olsun özele gitmek istiyorum parası batsın dedim üniversiteye ilk kez geldim ve pişman oldum. Sonra sakinleştirdiler beni. Kaynım keşke ben gelince girseydiniz dedi. Oda üzüldü sonra dedi ki ben perinatolog dan sana randevu alıyorum bugün 4e dedi. Aldı ve şuan saatin 4 olmasını bekliyoruz. Bı dk da ayrıntılı olur mu bu ne saygısız bir doktor gerçekten anlamadım iyiki özele gidiyorum özelde doğum yapcam. Unideki doktorlar berbatlar. Kesinlikle gitmeyin
Gamze0144 busra0101 her dr. Ayni degil canim ya bazilari harbiden cok kendini bilmez oluyor.bende oyle bi dengesize denk geldim 2 ay once.o da beni sinir etmisti.cocugumun cinsiyetini sordum diye neyini merak ediyorsun ya kızdır ya erkek bu ne acele demisti.zaten ya kiz olur ya erkek bu nasil bi cvp okuyup dr. Olmussunuz ama insan olamamissiniz yazik dedim cektim kapiyi ciktim.aldigi paraya yazik okumakla adam olunmuyor sözünün karşılığı bazilari..ama hepsi bir degil ayni hastaneden baska dr.a gidiyorum.o da cok güler yüzlü anlayisli dinleyip sorun çözüyor.işte beş parmagin beşi bir degil maleseff
duygusm busra0101 Benim gittiğim doktor 15 dakika sürenleri duymuş ve o sürede ancak genel bir değerlendirme yapılabilir, detaylı ultrason bu değil demişti. Doktorların işi zor ve saygı duyuyoruz mesleklerine ancak onlardan da hastalarına saygı bekliyoruz. Madem siz de avukatsınız mutlaka hakkınızı arayın. Kimseye böyle davranmaya, işlerini savsaklamaya hakları yok. Parası olmayan, mecburen giden insanları azarla azarla gönder, nasılsa mecburcu, oh ne güzel!
BadeYaman busra0101 Canınızı sıkmayın umarım 4 de girecegınız ultrason cok keyıflı gecer benımde 40 dk kadar sürdü ılk 20 dakıkasında falan eşimi almadı özel hastane olmasına ragmen çünkü detaylı ınceleme yapıcam daha sonra alalım Babayı dedi
NisaMomy busra0101 bende özele gidiyorum canım doktorum ocak 28 de yaptırmam gerektiğini söyledi dediki devletten randevu alın erken den yoksa bulamıyorsunuz. Doktora ben size yaptırmak istıyorum dıyınce adam şok oldu🤣 500 tl çünkü o hastanede. Hiç şansımı devlette yada başka biyerde harcayamam hem kendi doktorum baksınki bişi varsada o bilsin dedik eşimle. Onda yaptırcaz bakalım bizde.
busra0101 Normalde 30-40 dk süruyor normal ozeldeki kontrollerim. Bu adam bana bebek hakkında tek bir kelime bile söylemedi. Boyu, kilosu, organları, kalp atimi, haftası, bebeğin eşi, suyu hiçbir şey hakkında bilgi de vermedi
Damla123- Arzuarzu hayır canım ben devlete gidiyorum hatta hakkarideyiz tek doktor seçeceğimiz var ona rağmen çok iyi ve çok ilgili. Hatta riskli genelik uzmanına gideyim mi dedim git tabi o benden daha iyi dedi. Her sorumu içtenlikle cevaplayıp bakıyor. Gerçekten kişilik biraz da şans meselesi 😊
Prensannesii38 Nedense bende devlette hep bole karsılasıyorum ozel doktora gıdıodum normalde gebelık rutını yaptırmak ıcın ekstra istediler dıye devlete gıttım kıstın var dedı ve kendı doktorum dememıstı endıselendım onemlımı dıyorum böm böm bakıyor cevap vermıo sankı ölecekmısım gbı bole umutsuz sekılde umursamaz cok sinir olmustum
Zeyk busra0101 araştırma Hastanesi'nde ve devlette eş veya başka birini içeri almıyorlar maalesef genel olarak. Ve bende senin kadar talihsiz bir olay yaşamıştım. Normalde özele gidiyorum kontrollere ama doktorum unide çok iyi bir perinatalog var ona randevu al git daha iyi olur dedi beni ona yönlendirdi eşimle sabahın köründe gittik sıram geldi girdim içeri benden önce giren kadın daha çıkmamıştı... Neyse geldi sıra bana ben uzandım ama doktor uzman ne arasın 2 tane asistan biri izliyor biri bana bakıyor cihazı kasıklarımda bastıra bastıra gezdirirken kasığımda kemiğime çok bastırdı refleks olarak kendimi kastım. Bağıra bağıra ama bu şekilde sana bakamam ben dedi. Dedim isteyerek yapmadım gerildi sen çık bir saat sonra tekrar gel dedi çıkardı beni odadan canım sıkıldı dolandım eşimle döndük sonra tekrar içeri girdim zaten kendi görüyor birtek bebegi ve birşey dediği yok bana evirdi çevirdi toplamda 10 dk surmemistir. Bebeğin beyin gelişiminde sıkıntı var göremiyorum haftaya tekrar gel rapor veremiycem dedi bana çıktım sinirim boşaldı elim ayağım titredi ve tabiki bizde saat 3gibi özel bir hastaneden randevu bulup tekrar detaylıca girdik... Sonuç bebeğimde çok şükür bir sıkıntı çıkmadı olan benim psikolojime oldu... Ben hastaneyi de doktoru da asistanı da şikayet ettim ama 🙄😬😬
Sabirsizanne16 Geçmiş olsun.Eş veya yakınları baştan almamalarının sebebi içeri girenler doktora bir sürü soru soruyor ve ilk ölçümleri zorlaştırıyor.Ama genelde sonradan alıyorlar.Ben özelde yaptırdım.250 lira vermiştim.Doçent bir radyolog yaptı.Bir sıkıntı çıkmadı halinden ve tavrından da memnun kaldık.Üni hastanelerinde hocalar olduğu için saçmalayabiliyorlar.İnş 4teki randevunuz güzel geçer.Belki de radyolog perinatologun işi deyip yapmak istememiştir.O yüzden öyle davranmıştır sizinle ilgili değil kendi içlerinde sorunları vardır.Ayrıntılı ultrason en az 30 dk sürüyor. O şekilde normal ultrason bile bakamazlar
Fatmalper1 busra0101 şikayet et dicem ama kime ben bi doktoru şikayet ettim bana geri dönüşleri sizin hatanız dendi 😔şaka gibiler bu devirde paran varsa hamile kalıcaksın
Damlaaaa60 busra0101 Ben özele gittim ama ona rağmen çok kısa sürdü.Taş çatlasa 15 20 dakika. Ben de üzüldüm niye böyle kısa sürdü diye eşim hala başkasına gidelim diyor.
Elifeminask busra0101 yani busra hanim avukatsanz kayseriden bir ton yol cekip yozgata neden gittiniz cok skur meslegnz maddiyatnzda var bende fakulte hastahanelerine gittim ayrintili icinde gdecegm ama benm durumum yok olsa veririm bi 500 lra gderim ozele ne ben uzulurm nede bebek
busra0101 Elifeminask aile ziyaretine gidecektik zaten o yüzden aynı zamana denk gelince bizde tamam dedik maddiyattan değil açıkçası
Zeyk Elifeminask canım eminim maddiyat degildir. Çünkü bende yukarda yazdım bak özele gitmeme rağmen doktorum arastirmaya yonlendirmisti daha iyi diye.. oAslinda özeli devleti farketmiyor Allah iyi doktora denk getirsin cidden bu devirde doktorlar heleki devlettekiler azarlama ilgisizlik vs dolu. Yani devletin maaşını alıyorlar bir dünya sayemizde ancak çok hastayla ugrasiyormus başı kalabalikmis diye böyle davranıyorlar.
Elifeminask busra0101 cok skur neyse bir dha gtmezsn stres yapma aglama. Boyle seyler sni aglatamasn cok skur kotu bsey duymadin.