Merhaba :)
4+6’yız. 4+4’te doktora gittik ve kese göründü. 😍 Sanırım birçoğunuza göre şanslıyım. Çünkü forumda okuduğum 8. Haftada görünen falan oluyormuş. 🤔 Çin takvimine baktım. Ona göre kız çıkıyor, ama benim içime erkek doğuyor. 😌Öncelik sağlık tabii ki.