ikranrcakr Kızlar şimdi idrar testi yaptım iki çizgi yan yana ama sanırım test bozuk birisi silik çıktı birisi tam kırmızı kamerada gözükmedi baş dönmesi var sabahları ve mide bulantısı 😏
Telatabih ikranrcakr benimde perşembe öyle oldu 8 saat sonra çizgi tamamen çıktı ve hamileyim en iyisi kan verin netleşir inşallah vardır kardeşim
Busimss ikranrcakr Eğer adet gecikmesi olduysa Silikte olsa çizgi varsa gebelik ihtimali %70 demektir bir kaç gün sonra tekrar yap bence ☺️
Pnrbtr ikranrcakr tatlım ben de gördüm vallahi silik çizgiyi. Bence kan testi ver hemen. Ki artışı da takip edebil.
RuzgarsMommy Öyle oluyor zaten birisi tam kırmızı hemen çıkıyor diğeri silik pembe gibi sonradab beliriyor ve öyle kalıyor (bende öyle oldu) bence hamilesinizdir emin olmak icinde gidip kan testi yaptırın.