Aileyle daha mı zor olur sizce. Kızımda annem 1 hafta durdu gitti ama çok zorlandım kızım kolikti gözlerimin altı morarmıştı uykusuzluktan. İkizlerim dogdugunda 3.5 yaşında olucak kızım. Gurbetteyim Bi de kimsem yok. 3 çocuk la gerçekten zor olucak. Annem çok kalamaz bende annemle memlekete giderim büyük ihtimal 😌😌