Deletedmom6 Mihriban26 2020 doğacak bebeklere birşey yaptı 😄😄 38 haftalığız sancılar var ama ortada birşey yok😪
Deletedmom6 Hilalmhsn Doğum kanalına girdiğini hissetmismiydin cnm bir belirti oldumu öncesinde sende
Hilalmhsn Deletedmom6 Canım hissettim aşırı bir baskı oluyo idrarını tutamysn özellikle geceleri bide bazen oyle bi vuruyoki oraya altına kacarcan sanysn kasığına dokundugunda da vajinanin üst tarafında hissedebiliysn kafasını kuzum😊 Ama bakalm ne zmn dogurcm
Seda_123 Mihriban26 37+4 Son 17 ama sancılar cıktı nst de doktor erken gelebilir dedi daha çatı muayenesi yapmadı normal mi olacak sezeryan mı onu bile bilmiyorum insallah normal olur🤗
Duru_20 38+5 olduk ama hala gelen giden yok yeni geldik ultrasondan sancı yok bişey yok kızlar neler yapıyorsunuz doğumun başlaması için ya da bişey yapıyormusunuz
Sweetblonde88 Mihriban26 son 10 gün 16 Ocak gün verdiler. Ama inanılmaz çatı agrım var dünden beri de belime vuruyor.
kimsebilmesindiye 38 deyim bende dr 15-20 ocak dedi. Bakalim ilk dogum 39 da olmustu. Bikac gundur baya penguen gibi yuruyorum ve alttan durtmeler siddetlendi. Yarin kontrolum var bakalim son durumum ne heyacanla bekliyorum ❤❤❤
Denizincani Mihriban26 burdayimmmm biz 31 aralikta dogduk tahmini tarihimiz 12 ocakti darisi basiniza canlar 😘💐
Rubab_2020 Mihriban26 kızım bekleseydi Ocak annesi olacaktım gün sayıyor olurdum ama bizim ki Ekim annesi yaptı beni 😊🙏