İğrenç bişey O ya,hamilelik düşünürken medicalparkttaki doktor bana birsürü test ile birlikte onu da yaptırmıştı. O zaman bile aşırı midem bulanmıştı.Aç karna yapılıyo,devlet hastaneleri hatta 9 dan önce gelin demişlerdi.10 gibi geç gitmiştim yapmamışlardı.ertesi gün bidaha gitmek durumunda kalmıştım ki sağlık ocaklarında yapıldığını ilk sizden duyuyorum,şuan 7 aylık hamileyim ve yaptırmadım,