Oz_oz Valla o sancıyı benzeticek bişey bulamıyorum ben 😁 Ama çok farklı bişey ben 2 gün sancı çekmişim ama tabi ozaman bişey yoktu suni sancı takılana kadar 😂 Şaka bir yana ama geröekten o sancıyı tarif edicek kavram bulamıyorum neye benzeteceğimi yani 😁 Evdeki çektiğim sancı ise sürekli bir ağrı vardı karnımda öyle gaz sıkışması falan gibi değil bildiğin ağrıydı yani aynı zamanda belimde de var belim sanki 2 ye ayrılcaktı