june_mom 17+5 olduk bugun ASİL koymayı düşünüyorum.Çağan ve Asil arasında kaldım tabi doğana kadar fikrimiz değişmezse:)
198723 june_mom bence sanki ikisini soyleyince daha şık durdu Bende Ali asaf yada yusuf eymen değişmezse fikrim eşim ikisine de yanasmiyo pek sağlıkla gelsinlerde inş
bilaloguzunannesi june_mom 17+5 haftalığız aynıyız benim de oğlum olacak 😍 sağlıkla gelsin prensler😄 biz babalarımızın ismini koymayı karar verdim Bilal Oğuz olacak 😊
sevval55 june_mom bende çağanla asil arasında kalmıştım☺️ Babası bu sene ikiside çok fazla var diye istemedi🙏🏻
Nurcan126 Kaynatam aksel dedi / bndde atlas ege istiyorum büyük ihtimalle bn dedim olmaz ama yorum okuyanlar bana dua edin de bn dedim olsun 👈😻