Merhabalar
22 Haftalik hamileyim hamileligin basindan beri idrar testlerimde hep bakteri cikti bu hamileliktenmi kaynaklidir? Doktorun yonlendrmesiyle 14. Haftamda Fosfomed diye bi ilaci ilik suya katip ictim.. sonra idrar testini hep protein kontrolu icin istediler ve sonucta herseyin normal oldugunu soylediler ama en son ben genel yapilmasini istedim cunki idrarim hep koyu ve agrili degil ama kokuluydu...en sonki genel sonucda yine bakteri cikti... ayrica sol bobregim dogustan deformeli yani olmasi gerektigi gibi degilde farkli duruyor yoksa bundanmi kaynaklidir bu bakteri? Bilen basina boyle bisey gelmis olan yazabilirmi lutfen