Suheda gulbanuemre ben ben ben 1aydir vardi zaten ufak tefek seylerle gecistiriyodum ama 2 3 gündür felaket agriyor basima vuruyor karanfil yagi yapiyorum gecmedi dun sirkelo tuzlu suyla gargara yaptm öyls uyudum gece sabahta yaptm yine cok şükür daha iyiyim ama yarin doktora bi gorunucem canm 5ayligiz
Tgbrl gulbanuemre Bende 27 haftalığım çok çektim doktorum yaptıranileceğimi söyledi ama evde süt ve soda içtiğimde rahatlıyordum dayanamadığımda minoset kullanmıştım geçmiş olsun canım doktoruna danış haftan uygunsa yaptırabilirsin
Emnmntmhmmt gulbanuemre diş eti iltihabi agrisi cekiyorum 5 aylik hamileyim bu ikinci azmasi iltihabin yine antibiyotik kullaniyorum malesef 😏😏😏
gulbanuemre Cok tesekkur ederim sanada gecmis olsun canim doktorum gidebilcegin en uygun zamanlar dedi hemen o gun aldim randevu ama anca gelicek zamani insallah bi islem yapilabilirde rahatlarim artik tek disimde deil kulak bas deliriyorim 🙁