Arkadaşlar bugün kontrolüm vardı ve ilk defa girdim çatı muanesine çok korkulacak bisey değil 20 sn sürdü sürmedi ben çok korkuyordum sakın korkmayın ne kadar rahat o kadar acısız. Yalniz benim 38+4olmama rağmen 0 açıklık vardı çatım müsait ama açıklık yok haftaya kaldı tekrardan tavsiyeleriniz var mı açılma olması için neler yapabilirim ??.