Kızlar az önce kontrolüm vardı 37+0 bugün çatı muayenesi oldum (stresten bütün gece uyumadım çok korktum çok kastım kendimi ama bittiğinde bukadarmıydı dedim ufacık bir acı acı bile denmez kasmasam kendimi belkide o bile olmayacaktı)
Çatı muayenesi hakkında sorusu olan varsa seve seve cevaplarım. Çatım normal doguma uygunmus her ne kadar normal doguma kendimi hazir hissetmesemde henüz hurma yemeye ne zaman başlamalıyım günde kaç tane yemeliyim?