Rabbimin bu güzel mucizesini dilerim bütün doğum yapacak hamilelik düşününen bütün anne adaylarımıza nasip olur.
Hamilelik sürecim çok güzel geçti diyebilirim. Şükür yaptırdım bütün testlerimde hep iyi çıkmıştı. Bol bol yürüyüşler platesler kurslar vs. derken 37.haftama gelmiştik kontrole gittimde doktorumun makat gelişi olduğunu dönmezse sezeryana tabi olacağımı söyleyince pskolojik olarak beni çok etkilemişti. Kendimce döndürme pozisyonları da denemiş olsam da inatçı kızımın dönmeye niyeti yoktu. Artık ne olursa olsun
sezeryanı kabullenip geriye sağlıkla kucağım alacağım günü kararlaştırmak kalmıştı. Eşim görevden dolayı uzakta olunca berabar 2ocağa karar kılıp planlı sezeryan eylemini gerçekleştirmiş bulunduk. Kızcem ultrasyndaki kilodan fazla 3600 dünyaya geldi. Normal doğuma dair birşey yaşamamış olsam da sezeryan olack arkadslara bir kaç tavsiyede bulunmak isterim.
Bolca sıvısal şeyler tüketin ilk kalkarken canınız acıyabiliyor fakat sağlığınız için yürüyüş önemli yere bakmayın kesinlikle günlerce baş ağrısı yaşanıyor. Ve ayaklarınız aşağı doğru sarkıtmayın ben öyle hata yaptm hamilelikte yasamdm ödemleri yaşıyorum. Ve planlı sezeryan oldu için sütüm gelmedi ilk günü mama vermek zorunda kaldım. Az da olsa geliyor süt makine yardımıyla+emzirerek devam ediyoruz.🤗