kizlar ben klomensiz hamile kalamiyodum Mayıs ayında kimyasal gebelik geçirdim sonra yine klomen denedim temmuzda olmadi tutmadi bu ay instagramda birgebeningunlugu sayfasından ovulasyon testi siparis verdim yumurta takibiyle kendiligimden hamile kaldigimi öğrendim dün sabah adet bitiminde gelen leke gibi biseyler geldi adetim iki gün gecikmişti ben yinede test yaptım ve pozitif sonra gittim kan verdim o sırada o akıntı kanamaya dönmeye başladı kan sonum 30 çıktı doktorum gel progestan serum bağlarız dedi ama öncesinde rahim duvarina baktı çok kalın değil büyük olasılık kimyasal dedi ama yinede progestan iğne yaptı onu yapınca kanama azaldi ağrım geçti dün gece kanaam nerdeyse yok gibiydi ama bugün yine aynı olmaya başladı 3 senelik evliyiz artık kafamızda çok takmiyoruz alıştık ama kimyasal oluncada bir moral bozulmuyor değil. bunun üstüne korunmama gerek yokmuş kontrole gidicem tekrar bir sonraki adetime yakın progestana basliycaz bakalım bundan sonra ne olucak ilk kimyasalda 5 haftalık olmasi gerekiyodu değerim 230 du iki gün sonra 122 ye düştü ama onda kanama düşük başladığında olmuştu bunda daha kan değerini öğrendim kanama başladı iki gün sonra tekrar kan vermeye gerek varmı