Merhaba arkadaşlar gebelikle alakalı degil ama belki bilen vardır diye yazıyorum, hamilelik dolayısıyla belim agırdığı için 3 gün rapor aldım, üst amirim raporu kabul etmeyerek beni bir üst kurula göndermiş. Ama bana henüz bir şey tebliğ edilmedi, yazı gelmedi. Daha önce hakem kuruluna giden varsa yardımcı olabilecek var mı?