Elifdemir_ daisy35 iki haftadir minik minik basladi cok degil ama ozellikle yemekten sonra kipirdiyor birde bulasik yikarken sesten mi bilmiyorum o lavabo onunde mutlaka oynuyor :)))
hemsireanaa daisy35 gazdan ayırt ediliyo canım gaz dolanıyo karnındq qmq bu öylr değil çok derinden ve nazik☺️
daisy35 Elifdemir_ Oyy maşallah :) hadi inşallah ben de yakın zamanda hissederim, duş alırken de göbeğe su tutun diyorlar su sesi çok iyi geliyormuş :)
yudum Tam 16 haftalk iş yapınca çok eğilip kalkınca biraz bel ağrısı oluyo daha cinsiyet öğrenmedik haftaya kontrol var
daisy35 yudum hadi hayırlısı olsun , biz 12.haftada erkek diye öğrendik, geçen hafta da netleşti :) sizinki de hayırlısı olsun sağlıklı evlatlarımız olur inşallah. bel ağrımız git gide artacak sanırım :)
Elifdemir_ daisy35 aminn insallah valla cok guzel onun hareketlerini hissetmek. ben dusta cok korkuyorum ya hemen girip cikiyorum belime ve karnima mumkun oldugunca cok su tutmuyorumda korkudan 😂
daisy35 Elifdemir_ haklısın insan korkuyor ama hiç korkma :) sıvazla karnını Allah'ın izni ile bir şey olmaz :)
daisy35 Guliguli benim ile aynısınız ama ben hissetmedim henüz, nasıl hissediyorsunuz ne mutlu size :) can atıyorum hissetmek için :)
Guliguli daisy35 ben ilk olarak 12. Haftada hissettim ondan snra hep devam etti bilmiyorum ic karnim kucuk heralde zayifim birde onun etkisi olabilir yuzeysel olarak baski yapiyor baski yapincada disaridan nerde oldugunu hem goruyorum hemde dokunabiliyorm cok belli oluyor ve donunce fln ufak sancilar oluyor snra bi bakiyorum top gibi cikmis 😂
Bbsraa Ayy bende 16 haftalık hamileyim. Bende daha hissedemiyorum. Cumartesi kontrolüm var belki cinsiyeti de öğrenirim allahın izniyle sağlıklı olduğu haberi daha önemli tabi 😍
daisy35 Bbsraa Ben de cuma gideceğim kontrole 4 lü tarama için kan vereceğim, sağlıklı olsunlar inşallah :) cinsiyeti haberdar edin :)
daisy35 Guliguli o kadar belli :) ya inanılmaz güzel bu kadar erken hissetmeniz :) inşallah en yakın zamanda ben de bu güzel duyguyu yaşarım :)