Ilkgozagri Geçen gün gittim tansiyon yüksek çıktı biraz heyecan vardı bugunde gayet rahat şekilde gittim hic bi sorun yok yine yüksek çıktı takip ediyorum normal çıkıyor saglik ocaginda yüksek morelim bozuluyor artık
Kdrfts Hemen gider gitmezmi olcuyorlar acaba hareket ettiginde biraz dinlenmek gerekir cunku yoksa biraz yuksek cikabilir
Ilkgozagri Kdrfts yok dinlendim ölçüm yapti yüksek dedi aile hekimide 14.9 çıktı asin yapilir dedi ama hemşire yapmadı bende tansiyona dair bi belirti yok ama kalp çarpıntısı oluyor arada 😔
Kdrfts Ilkgozagri tuz tuketimini azalt birde bu durumu doktoruna anlat preeklampsi belirtisi olabilir canim