Normal doğum özel hastanede yaptım. Epidural oldum ve uyuşmadım tam olarak. Gene baya sancı çektim. Suni sancı bağladılar ki sancın ve açılmam yoktu. Doğum 6 saatte oldu. Ama ben de idrar kaçırma sorunum oldu baya hırpalandım. Dikişler oldu. Doğuma az kala, nefessiz kaldım, oksijen takmışlardı. Ama sonu güzel oluyor. Herşey o anda olup bitiyor. Sezeryan bu defa ki doğum da istedim doktor sancın ve açılma ile gelmezsen alırız dedi. Sancım ve açılma olursa normal doğum düşünüyorum. Yani biraz o an belirleyecek. Tek fark artık evlat ne demek biliyorum :) değiyor herşeye...