Kızlar merhaba 5+4 günlük hamileyim. Bugun kese görundu. Gecen hafta doktora gittiğimde kese gorunene kadar cinsellik olmasın demişti. Bugun kese gözuktu ama ben sormayı unuttum doktora. Doktorda bir sey demedi.. Sizce bu gunlerde ilişki riskli midir? İki hafta sonra gel kalp atışları için dedi. Ne yapmalıyım?