Dkk Kızlar çilek indirim döneminde olması dolayısı ile beşik ve oda takımımızı aldık 🥰 çilekte ki uyku setlerini görsel anlamda pek çekici bulmadım . Tavsiye ettiğiniz marka varmı? Dışarıdan aldığım uyku setlerinin ölçüler uyar mı ? Özellikle yan korumalıklar ?
minnakfasulyecim Dkk Dün gece e bebekte görmüştüm ben baya sevdim desenlerini 2li 3 lü 4lü diye ayrım yapmışlar bide oraya bakabilirsiniz bence çok tatlılardı😊
ktnylmz Dkk Özdilek den almıştım kumaş ve ürün kalitesi çok iyi. Fiyat biraz tuzlu ama ürünleri çok güzel . Taç 'ın uyku setleriyle aynı kalitede
Dkk minnakfasulyecim hemen bakayım teşekkür ederim . 2 li 3 lü 4 lü ne oluyor 🙄 ilk bebeğim olacak hiç bir yere de bakmadım sahan 🙈
minnakfasulyecim Dkk Yorganı içine dahil yada değil gibi sadece nevresimi çarşafı falan 😊 yani topluda alıyosun yada elinde vardır olmayanı alıyosun gibi canım
ktnylmz Dkk Lajivert'in pink model Büyüyen Beşiğini Aldım gayet memnunum sallanabilir özellikli sabitlenmeli kendinden komodini var altta 3 büyük çekmece ve istendiği zaman baza olabiliyor. " uyku seti re bebe pirolli özdilek" %100 pamuk
Zeeehra Dkk ben instagramdan mufibaby sayfasindan siparis ettim ama henuz elime ulasmadi. Sayfayi bi inceleyin derim, cunku cokk fazla kumas secenegi var ve kendi besiginizin olculerine gore yapiyolar
Hilallsen Dkk bende beşiği çilekten aldım büyüyen beşiklerden. Uyku setini de civil den aldım. 10 parça olarak geçiyor
Dkk Hilallsen 1.geleneksel 60*120 bizim sizin hangisi ? 2.o halde istenilen ölçüler de hazır bulaniliyoruz ? Tugbaztrk Kumaşı vs güzel mi ?
Tugbaztrk Dkk cok güzel geldi benimki sabah geldi hatta bayıldık. 70-130 benim ölcüm 4 tarafı kapattı
Zezemeze Ben medybebe markasının 60*120 ölçülü uyku setini aldım. Yan ve baş ayak korumalık, yastık, çarşaf, yorgan içinde. Ben çok beğendim yumuşacık ve kaliteli %100 pamuk. 175 liraya aldım.